Керівники центрів зайнятості проводять особистий прийом безробітних. Ірта-Fax
Приєднуйтесь до нас: Facebook YouTube
Вибір за датою
Цитата дня
Уся пи*дота, що краде гроші на війні, мусить знати: ми вас, упирі та бля*і, на олівець кровʼю своєю пишемо. Сторінок там вже не мало... Ті з нас, хто повернеться з війни живим, знайдуть кожного. Тікайте не озираючись. А краще застрельтеся. У*обки.
МАДЯР 07.01.2024
Суспільна думка
Экономика / Региональные
16 июля 2019, 15:01

Керівники центрів зайнятості проводять особистий прийом безробітних

Протягом червня двічі на тиждень директор Сєвєродонецького міського центру зайнятості Сергій Акулов виконував функції реєстратора.

Під час прийому Cергій Миколайович здійснював реєстрацію осіб, які звернулися до центру зайнятості з метою пошуку роботи, а саме: надавав консультацію з питань, які входять до компетенції служби зайнятості, здійснював підбір підходящої роботи, видавав направлення на працевлаштування, проводив первинне профілювання. Всього за цей час було зареєстровано 25 осіб та проведено 28 прийомів.

Особиста участь директора у процесі обслуговування клієнтів служби зайнятості, безпосереднє знайомство з проблемами та питаннями, які виникають під час роботи, надали змогу відчути атмосферу прийому, зробити для себе висновки щодо більш ефективного керівництва, оперативного реагування на проблеми та прийняття конструктивних заходів щодо їх вирішення.

Відокремлення функцій реєстраторів та кар'єрних радників позитивно вплинуло на якість обслуговування клієнтів служби зайнятості. З'явилася можливість надання адресних соціальних послуг, що забезпечує індивідуальний підхід до кожного клієнта. Особливо це актуально з урахуванням специфіки нашого регіону: учасники АТО та внутрішньо переміщені особи потребують підвищеної уваги та особливого ставлення у працевлаштуванні.

Враховуючи новий досвід прийому громадян, Сергій Акулов вважає, що вкрай важливо організовувати й систематично проводити навчання та тренінги за участю практикуючих психологів. Навчання допоможе реєстраторам відпрацювати навички встановлення контакту з клієнтами служби зайнятості та попередити емоційне вигоряння фахівців у конкретних робочих ситуаціях.


+Поширити: